Imkercafé bijenvereniging Kampen e.o. kent enthousiaste start

Verdieping, verbreding en verbinding vormden vooraf de uitgangspunten voor het ontstaan van het Imkercafé van de Bijenvereniging Kampen e.o..

7 november was de officiële start en de eerder genoemde uitgangspunten kwamen direct goed tot uiting op deze eerste bijeenkomst. Herman die de avond opende deelde zijn ervaring m.b.t. de voorbereidingen voor het inwinteren en de periode die nu voor ons ligt. Praktische tips en inzichten vanuit de groep maakte er een mooi geheel van.

Voor het thema overbevolking was het Rick, die zijn ervaringen deelde. Nuttig om de verschillende methoden naast elkaar te zien en te horen hoe de effecten zijn .

Conclusie van de avond was dat we als imker nooit uitgeleerd zijn en we door ervaringen te delen tot nieuwe inzichten komen. Een verrijking voor iedere imker. De gezelligheid kregen we er vanavond gratis Bij. In een prachtige ambiance van de Stomme van Kampen en zeer leerzame avond. Wordt vervolgd.