Red de Bij, Spek via de Jumbo de Bijenvereniging!

Help je ons mee aan een mooie financiële bijdrage voor het opleiden van imkers de bouw van een demonstratie ruimte?

Van 4 september t/m 28 oktober ontvang je bij elke €10,00 aan boodschappen bij de Jumbo Hanzewijk en de Jumbo Penningkruid een waardebon met scancode met streepjescode. Je scant de unieke code aan de scanzuil in de winkel (Hanzeplein en Penningkruid) en kiest een club. Uiteraard kies je Bijenvereniging Kampen en Omstreken. Het bedrag is gelijk te zien voor de club.

Er zijn extra kaarten bij speciale aanbiedingen. Ook die kun je weer scannen voor onze vereniging bij de zuil.

Zaterdag 9 september en donderdag 22 september zijn we te vinden bij de Jumbo voor een bevlogen verhaal over de honingbij en haar wonderlijke leven. Laat je grijpen door de wereld van het insect!

De bijenvereniging biedt opleiding voor nieuwe leden op volken en kasten door de vereniging aangeschaft. Daarnaast zijn er plannen voor de bouw van een stal met demonstratie mogelijkheden voor schoolklassen en publiek.